Początek nagrywania
|
||||
Początek nagrywania
Używam programu fraps, i gdzieś słyszałem, że na yt trzeba nagrywać w 30 fps, ale na tej ilości klatek gramy mi się nie zbyt dobrze, i są sciny. Drugie moje pytanie, czym renderować nagrane filmiki, tzn. który program jest najszybszy, i renderuje w miarę ładnej jakości. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże, z góry dzięki. |
||||
|
||||
RE: Początek nagrywania
Nagrywaj Mirilisem albo Frapsem. Imo najlepsze. |
||||
|
||||
RE: Początek nagrywania
1) możesz nagrywać w 60 fps, ale wtedy plik dużo zajmuje a ty i tak musisz wyrenderować w 30 fps'ach 2) Sony Vegas <--- wszystko ładnie się renderuje ale długo Adobe premiere Pro Cs.6 <---- krótsze renderowanie tez ładne filmy Pamiętaj jakość zależy od Bitrate i od tego czy ustawisz VBR czy CBR. @up Ja polecam DxTory z kodekiem largarith losses codec ( pisałem z pamięci więc za błędy przepraszam ) |
||||
|
||||
RE: Początek nagrywania
xNeeq napisał(a):@2up NIE! sony vegas krótko renderuje kwestia ustawień + Wyłączenia opcji ^^ pzdr |
||||
|
||||
RE: Początek nagrywania
Wojakson napisał(a):Możesz użyć efektu ghostingu kosztem jakości, żeby zwiększyć ilość fpsów. Mógłbyś wyjaśnić jak dokładnie to działa? ArTT napisał(a):Używam programu fraps, i gdzieś słyszałem, że na yt trzeba nagrywać w 30 fps, ale na tej ilości klatek gramy mi się nie zbyt dobrze, i są sciny. Przerzuć się na program, który umożliwia nagrywanie bez zatrzymywania klatek przy 30fps (czy ile ustawisz by się nagrywało), np. Dxtory, najlepiej z kodekiem Lagarith: http://letsplej.pl/wiki/Dxtory Przez brak limitu wyświetlanych Tobie klatek także nagranie zyskuje na płynności (można udowodnić matematycznie). ArTT napisał(a):Drugie moje pytanie, Jakość zależy wyłącznie od ustawień w programie. W każdym dobrym jest H.264 (a nawet do słabych możesz doinstalować open source) i mieć identyczne ustawienia = identyczną jakość. Ponieważ będziesz używał kodeka H.264 (jedyny słuszny: http://letsplej.pl/wiki/Eksport ), różnica polega na jego użyciu. Sony Vegas potrafi użyć karty graficznej do eksportu, co na niektórych maszynach potrafi go znacznie przyśpieszyć. Niemniej osobiście polecam Premiere Pro (w następnej wersji ma ponoć mieć tę samą funkcję co SV), który przyśpiesza kartą graficzną znacznie ważniejszą rzecz - podgląd podczas edycji, a także obsługuje się go nieporównywalnie lepiej (dla mnie ;>). Więcej info na temat porównania tych dwóch liderów montażu filmów na Windows -> wyszukiwanie zaawansowane w moich postach. |
||||
|
||||
RE: Początek nagrywania
Kern3l napisał(a):Wojakson napisał(a):Możesz użyć efektu ghostingu kosztem jakości, żeby zwiększyć ilość fpsów. W moich postach w temacie "60 fps na Youtube" czy coś w tym stylu opisałem wszystko . |
||||
|
||||
RE: Początek nagrywania
|
||||
|
||||
RE: Początek nagrywania
Proszę Cię bardzo. Post 6 przedstawia w punktach co należy robić (pogrubiłem najważniejsze rzeczy) oraz post 8 przedstawia zdjęcie ustawień w Vegasie . Mam nadzieję, że się przyda. |
||||
|
||||
RE: Początek nagrywania
uBoogiesh napisał(a):ja osobiście używam Sony vegas , frapsa , Actiona, Audacity , adobe udition,xNeeq napisał(a):@2up Kiedy karta graficzna nie ma CUDA/OpenCL to będzie mu się renderowało długo, dajmy na to 15 minutowy film bez mojego Radka 7970 renderuje się godzinę, z radkiem i włączoną opcją OpenCL jest to 25 - 30 minut. |
||||
|
||||
RE: Początek nagrywania
Do obróbki/renderingu - lightworks. W tym momencie wszystkie vegasy, premiery mogą iść lulu. |
||||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|